Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy zadowalają was zmiane dot. potów? |
Tak, jak najbardziej |
|
33% |
[ 2 ] |
Nie nie chcemy tego. |
|
66% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
PanMalina
Gość
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Pon 14:15, 03 Paź 2011 Temat postu: Nowości czyli mikstury oraz statusy w wersji Beta 1.9. |
|
|
Dzisiaj kolejny news odnośnie potów w Minecrafcie. Tym razem przyjrzymy się mechanizmowi specjalnych efektów, wpływających na naszą postać podczas gry.
Pierwszy raz Notch napomniał o nich w lipcu zeszłego roku, przy okazji tematu redstona i jego zastosowania. Obecnie częściowo je zaimplementowano w Minecrafcie 1.9 prerelease, jednak z tego co pisze Jens, nie zobaczymy ich we właściwej wersji.
Generalnie efekty można rozpatrywać w kilku aspektach. >>Potion effects< < wywoływane są w wyniku picia mikstur, modyfikujących na określony czas atrybuty graczy, takie jak prędkość, siła, wysokość skoku, odporność, czy też oddychanie pod wodą. Ich działanie może mieć skutek negatywny bądź pozytywny. Użycie kilku naraz nie będzie przedłużać ich działania. Ponadto będziemy mieli do dyspozycji również eliksiry uzdrawiające.
Innym typem efektu jest >>status effect< < i powoduje go m. in. zjedzenie Zginłe mięso Zombie, czy też Golden Apple, a także atak Cave Spidera. Wywoływane statusy będą wpływać m. in. na prędkość z jaką niszczymy bloki oraz dystans z jakiego będziemy mogli atakować moby. Warto wspomnieć o statusie oślepienia, który będzie ograniczał graczowi pole widzenia. Remedium na wszystkie statusy ma być… mleko.
Eliksir uzdrawiający.
Efekt zwiększenia prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
EndrjuMi
Gość
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Pon 14:42, 03 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym tego nie chciał bo badzie za łatwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Trololololo
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:27, 03 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No tak ale żeby zrobić lepszą miksturę uleczenia, to w Pre Release 2 potrzebny jest Ghast Tear, który jak sama nazwa wskazuje wypada z Ghasta. A, że Ghasty latają głównie nad lawą to i zdobycie owego składnika nie będzie takie łatwe. Tyle ode mnie, a w ankiecie brakuje neautralnej pozycji. Tyle ode mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Universar
Gość
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 13:13, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi się pomysł, poyiony to robienie z MC jakiegoś durnego MMO pokroju Metin.
Już mi się nabijanie leveli nie podoba, a co dopiero potiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szwarcek
Gość
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:42, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z universarem. Myślę, że miksturki w minecraft zrobią z niego bardziej MMo lub RPG, za którymi nie przepadam za bardzo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanMalina
Gość
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Nie 13:59, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Też tak uważam, gdzie jest ta sandboxowa gra która była za czasów alphy jak diamentów było 5 na 15 cave'ow. To były czasy a nie teraz te rpg. Nie mam zamiaru aktualizowć gry do wersji 1.9, ba pewnie nawet się cofne do 1.7.3 z powodu lepszej optymalizacji oraz lepszego generatora map.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|